آبیا کارت

آبیا کارت  abia card

به اداره رفاه مرکز توسعه ورزشهای آبی ایرانیان خوش آمدید

معرفی آبیا کارت:

کارت هوشمند مرکز توسعه ورزشهای آبی (Abia Card) با هدف ارایه خدمات نوین به اعضای کلوپ­ها و بروز نمودن سطح خدمت رسانی به علاقه­مندان، طراحی و توسعه داده شده است. دارندگان Abia Card می­توانند از بسیاری خدمات ورزشی – تفریحی استفاده نموده و هزینه آنرا با تخفیف پرداخت نمایند.

این کارت جایگزین بلیت­های کاغذی سنتی اعضای باشگاه بوده و دارنده آن میتواند از کلیه خدمات تحت پوشش مرکز توسعه ورزش­های آبی استفاده نماید.

خدمات قابل دریافت توسط AbiaCard

  • دریافت بلیت ورودی مجموعه ورزش­های آبی طرف قرارداد مرکز با تخفیف
  • دریافت تخفیف در زمان خرید وسایل ورزشی از فروشگاه­های منتخب
  • برخورداری از تخفیف­های ویژه دوره­های آموزشی ورزش­های آبی

لازم به ذکر است که به صورت دوره­ای، خدمات جدید به لیست فوق افزوده می­شود.

این کارت از چه طریق قابل تهیه است؟

اعضای کلوپ­های ورزش­های آبی که تمایل به دریافت کارت دارند می­توانند مشخصات خود را به صندوق پست الکترونیکی register@abiaclub.ir یا تلگرام @AbiaCard ارسال نمایند.

آیا افراد عادی نیز میتوانند این کارت را تهیه نمایند؟

بلی، کلیه علاقه­مندان به ورزشهای آبی نیز می­توانند کارت Abia (نوع عادی) را خریداری نموده و از مزایای آن بهره­مند شوند. برای این منظور کافی است که اطلاعات خود را به register@abiaclub.ir یا شناسه تلگرام @AbiaClub_Bot ارسال نمایند تا روش ثبت نام و مراحل بعدی به ایشان اعلام گردد.

چه تفاوتی بین کارت اعضای کلوپ و کارت عادی وجود دارد؟

دارندگان کارت­های عادی می­توانند با توجه به رتبه و رنگ کارت خود، از تمامی مزایای مختص آن طبقه استفاده نمایند و تنها در برخی موارد مانند مراسم­ها و مکان­های خاص، تنها اعضای کلوپ مجاز به استفاده از آن محل هستند.

یک دیدگاه برای “آبیا کارت”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *